Vážení obchodní partneri,
spoločnosť Slovenská elektrizačná prenosová sústava, a. s. (SEPS) opäť uskutočnila prieskum spokojnosti svojich zákazníkov v oblasti poskytovaných služieb formou dotazníka. Všetkým zákazníkom, ktorí sa zapojili do prieskumu ďakujeme za čas, odpovede a cenné názory.
Vyhodnotenie prieskumu spokojnosti zákazníkov za r. 2023 bolo vykonané v zmysle internej dokumentácie SEPS. Z vyhodnotenia celkovej spokojnosti vyplýva, že s poskytovaním služieb sú zákazníci veľmi spokojní.
Index celkovej spokojnosti dosiahol úroveň 1,46 (číselná hodnota je v rozmedzí 1 – 4, t. j. 1 veľmi spokojný, 2 spokojný, 3 nespokojný, 4 veľmi nespokojný). Veľmi spokojných bolo 54% zákazníkov, spokojných bolo 46%, nespokojných 0% a veľmi nespokojných 0%.
Názory zákazníkov na spokojnosť so spoluprácou so SEPS sú užitočným pomocníkom pri zlepšovaní služieb poskytovaných spoločnosťou. Vyjadrenú nespokojnosť bude odbor riadenia obchodu riešiť s každým zákazníkom individuálne.
Všetkým zúčastneným na prieskume spokojnosti ďakujeme za účasť.
Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.
odbor ISM